czwartek, 30 maja 2013

Siedem kroków na zamienienie nudy na oryginalność :D

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla was post o tym, jak przerobiłam nudną, białą koszulę. Niestety "przemiana" ta miała miejsce, zanim powstał blog, dlatego zdjącie mojej koszuli będzie tylko to po metamorfozie ;). Nie martwcie się, postaram się znaleźć zdjęcia podobne do tych sprzed przeróbki :D.

1. Zwyczjna, biała koszula, jakich wiele. (Moja była jak męska, więc musiałam zwężyć i wykroić talię;)).

 
 
2. Odcinamy od koszuli rękawy, podwijamy i przeszywamy, żeby materiał się nie siepał.
 
 


 
3. Na dołach zakończeń kołnieżyka wbijamy po 3 ćwieki. Moje to były srebrne piramidki o boku 0,5cm, więc malutkie.
 
 
 


4. Z jednego z rękawów wycinamy kieszonkę i podszywamy brzegi. Nie przyszywamy do koszuli. (Na razie nie zwracajcie uwagi za żółty pasek).

 

5. Inwestujemy we wstążkę, moja musiała mieć 2,5 cm szerokości. Wybrałam żółtą, niematową, tylko dlatego, że ten kolor będzie mi najbardziej pasował do innych części garderoby ;).

 
 
6. Obszywamy wstążką górny rąbek kieszonki (spójrz wyżej), a samą kieszonkę przyszywamy w najwygodniejszym dla nas miejscu. Wstążkę przyszywamy również na całej długości koszuli, w miejscu gdzie są dziurki do guzików.
 

7. Koszula gotowa!!
 
 
 
Ps. Czekamy na pomysły, Daisy Blue - pudełka się szykują ;).

12 komentarzy:

  1. wooow -super! bardzo mi się podoba, ale ja nie mam zdolności do szycia, musiałabym kogoś poprosić :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeśli nie masz zdolności to racja, lepiej poprosić kogoś zaufanego, ale szycia można się bardzo szybko nauczyc. Pod warunkiem, że ma się dobrego nauczyciela. ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie to napisałaś, Kinga :), ale na ciele wygląda znacznie lepiej niż na tym wieszaku ;> Nie mogę się doczekać następnego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna! Tylko ja pewnie użyłabym innej wstążki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, nie przepadam za żółtym kolorem, ale taki wydałmi się najbardziej uniwersalny, jak już pisałam wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ! Zapraszam do siebie ^^
    http://zrobtosamkiedychcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń