środa, 29 maja 2013

Cześć - wszystkim bloggerom i laikom :)

Nawiązując do tytułu posta - serdecznie witamy wszystkich laików (takich jak my) jak i starych wyjadaczy ;). Jak już się zapewne zorientowaliście ten blog będą prowadziły dwie osoby, moja najwspanialsza mama i ja - Kinga Ewa. To nasz pierwszy wspólny blog i mój pierwszy, który zamierzam sumiennie prowadzić. Na ten pomysł wpadła mama :), kiedy spytałam, czy wymyśliła tematykę, odpowiedziała: "Piszmy o tym, jaką mam nienormalną córkę!!" Ja na całe szczęście dla mnie i mam nadzieję, że dla was też, wpadłam na inny pimysł. DIY'em interesujemy się od dawna, lecz  niedawno dowiedziałam się, że tak to się nazywa i ma rzeszę fanów. DIY - do it yourself (zrób to sam)!! Kreatywni - wymyślajmy, pomagajmy pomysłami!! Wyobrażacie sobie, jak zadowolona z siebie, dumna, spełniona musi być osoba, której oryginalne pomysły widnieją w czyimś pokoju, szafie, czy GDZIEKOLWIEK :). A'propos - zamierzam własnoręcznie, na podstawie moich i nie tylko, pomysłów, odnowić mój pokój, co idealnie wpasowuje się w tematykę bloga. Mam nadzieję, że efekt będzie wymarzony, trzymajcie kciuki!!
Ps. Jeśli mamcie pomysły, (jakiekolwiek, bo DIY to wszystko, nawet jeśli o tym nie wiecie :D) to wysyłajcie zdjęcia już stworzonych przez was prac, lub nie, na mojego maila (kjanicka51@gmail.com) Jeśli znajdziemy chwilę, a pomysły będą ciekawe (w co nie wątpimy) to wykonamy ten projekt, zrobimy zdjęcia, wystawimy na blogu i podpiszemy waszym pseudonimem lub czymkolwiek będziecie chcieli.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy blog. Ale radziła bym ci zmienić rodzaj pisma ponieważ źle się czyta ale to tyko takie moje zdanie :** Zapraszam do mnie http://mambo-lula.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za podpowiedź, pomyślimy nad zmianą. :) Pewnie dokonamy ich jeszcze nie raz. :**

      Usuń
  2. Świetny pomysł! :) to musi być fajne pisać tak razem z mamą... też lubię robić wiele rzeczy sama, teraz muszę zrobić parę pudełek na różne rzeczy (nie za małych ), więc jeśli nie macie pomysłów, to ucieszyłabym sie z posta z pomysłem na zrobienie ładnego praktycznego pudełka np na kabelki różne.
    Zazwyczaj obszywałam ładne pocztówki a potem łaczyłam je w pudełko (muliną), ładnie wygląda, ale to dość czasochłonne... ;-/
    Powodzenia i dużo fantazji życzę, napewno bedę zaglądać, zwłaszcza że mam wakacje.
    zapraszam na mojego bloga: tlanablogi.blogspot.com - może spodoba Wam sie jakieś tło lub nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka to dobry pomysł. :D Jedno już gotowe, ale planujemy wymyślić jeszcze kilka wzorów i wcielic je w życie jak najszybciej. :))

      Usuń
  3. ooo ale masz fajną Mamę, pisze z Tobą bloga! :) Poza tym bardzo fajny pomysł, zaraz dodam Waszego bloga do mojej listy blogów i będę wpadać częściej, bo bardzo lubię DIY :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i bardzo się cieszymy, że tematyka przypadła do gustu. ;)

      Usuń
  4. Jaaaak faaajnie ;)
    Juz sie nie moge doczekac <3

    +wylacz weyfikacje obrazkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi tu musisz Palła pomóc z blogiem ogólnie, żeby to jakoś kochana ogarnąć. :**

      Usuń
  5. fajnie, że mama pisze z Tobą (: + może dodacie funkcje obserwatorów? jeżeli nie wiecie jak to zrobic, piszcie na moim blogu, chętnie pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki za podpowiedź :** Prosimy o więcej takich komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń